HVA ER ÅPNINGSTIDENE DERES?

Gulvdeal Notodden mandag-fredag 09-17 (10-15)
Lager Notodden mandag-fredag 09-17 (10-15)
Gulvdeal Showroom Oslo mandag-fredag 10-16

KAN JEG SE GULVENE DERES NOEN STED?

Ja, du er hjertelig velkommen i vår butikk på Notodden. Her har vi store og fine gulvprøver utstilt. Vi har også en visningsleilighet på Günerløkka i Oslo med flott utstilling av alle våre parkettgulv. Du kan booke time ved å gå på «Showroom» i menyen på siden vår.

KAN JEG FÅ TILSENDT VAREPRØVER?

Ja, du kan bestille vareprøver hjem i postkassen din. Du bestiller dette enkelt inne på produktet du ønsker å ha vareprøve av.

HVOR LENGE VARER TILBUDSPRISEN?

Varighet på tilbudsprisen står inne på produktet. Denne kan i noen tilfeller også utvides da tilbudsprisen er justert etter hvor mye som er inne på lager til en hver tid og hva slags innkjøpspris vi har på det gitte partiet. Prisen er bare garantert frem til annonsert dato, eller så langt vår egen lagerbeholdning rekker.

HVORDAN GJØR VI MED BETALING?

Hos oss kan du betale med Visa/Mastercard, bankoverføring (faktura på e-post fra oss som du betaler i nettbanken din) eller en betalingsutsettelse/avbetalingsordning gjennom AfterPay (Maksgrense på 50.000,- for privat og 30.000,- for bedrift). Betalingsmåte velger du i handlekurven. Det er også mulig å betale med kort i vår butikk på Notodden. Ved bruk av bankoverføring som betalingsalternativ vil varene først bli pakket og sendt når innbetalingen er registrert hos oss.

KAN DERE LAGRE GULVET FOR MEG?

Ja, vi kan lagre varene for deg. Lagring på vårt reservasjonslager er gratis inntil 14 dager etter bestilling. Ønsker du å lagre lengre enn dette, så påløper det en kostnad på 990,- pr. mnd. i lagerleie. Dette kan du legge inn når du gjennomfører bestillingen i handlekurven. Dersom du ønsker å utsette leveringen til et senere tidspunkt, eller langt frem i tid, så må dette ønske meldes inn i meldingsfeltet i handlekurven ved bestilling eller direkte med oss etter bestillingen. All reservasjon/pakking av varer til kunde forutsetter at varene er 100% innbetalt.

KAN JEG HENTE GULVET SELV?

Ja, du kan hente gulvet selv på vårt lager på Notodden, Telemark. Viktig at du ved bestilling velger «Henter på lager» og at du i meldingsfeltet skriver når du kommer. Da sørger vi for at varene er ferdig pakket slik at du slipper unødvendig mye venting. Du kan også ringe oss å informere når du kommer. Henting på lager er tilgjengelig mandag-fredag 09-17 (lørdag etter avtale)

HVA MED INNBÆRING UNDER HJEMLEVERING?

Våre transportører har ikke kapasitet til å hjelpe med innbæring. Du er selv ansvarlig for å få varene inn i huset/leiligheten.

KAN JEG RETURNERE HELE PAKKER TILBAKE TIL DERE?

Hele og uåpnede pakker kan du levere tilbake til oss inntil 3 uker fra du fikk levert varene. Disse kan leveres i butikk eller sendes til oss. Ta kontakt med oss dersom varene skal sendes tilbake, og du vil motta et skjema. Det er 20% i returgebyr. (Retur av hele pakker er forbeholdt at vi har samme produksjon igjen på lager)

HVA OM JEG OPPDAGER SKADER?

Oppdager du skader ved levering av gulvet, så er det viktig at dette blir notert på fraktbrevet av sjåføren. Ta bilder av skadene og send disse til oss på e-post ([email protected]). Når skaden er registrert hos oss, sender vi nytt til deg. Det er viktig at du legger mengden som er skadet til side, da dette i mange tilfeller vil bli tatt i retur. Om du oppdager skader/ feil på produkt under montering, så legges disse bordene til side og sender oss bilder på e-post. Dette vil bli erstattet med tilsvarende mengde.

HVORDAN HÅNDTERER DERE EN REKLAMASJON?

I enkle tilfeller så løser vi det meste over telefon (tlf. 40641010 ) eller mail korrespondanse ([email protected]). Ta bilde av problemet og legg ved en detaljert beskrivelse. Om produktet ikke er kjøpt på deg, må du også melde inn hvem fakturaen står på så vi finner riktig handelsfaktura i vårt system.
I mer kompliserte tilfeller så tar du kontakt med oss på e-post og ber om å få tilsendt et reklamasjonsskjema. Dette skjemaet fylles ut og sendes inn sammen med en god beskrivelse og detaljerte bilder som illustrerer problemet.
Noen tilfeller løser vi raskt, mens kompliserte tilfeller som involverer produsent tar noe lengre tid. Vi avtaler først en digital befaring hvor vi sammen går over problemene. Om en digital befaring ikke er tilstrekkelig for å verifisere problemet, så vil vi leie inn fagkyndig person som vil avtale en fysisk befaring. Vi har godt kontaktnettverk på slike fagpersoner rundt omkring i Norge rundt de største byene, om det er for langt å reise for våre egne fagpersoner.
Om verifisering konkluderer med «feil på produkt», så leier vi en av våre kontakter til å rette feilen på Gulvdeal AS sin regning. Gulvdeal AS dekker alle kostnader rundt retting av selve feilen. Gulvdeal AS dekker ikke «følgefeil» eller hotellopphold under retting. Om en slik fagkyndig person er for langt utenfor vårt nettverk, ber vi om hjelp fra deg som kunde til å innhente pristilbud på dette lokalt. I forhold til våre bærekraftmål, ønsker vi at mest mulig utføres av fagkyndig lokalt!